Hoşgeldiniz

Bloğuma hoşgeldiniz. Burada okuduğum, okumak istediğim veya satın aldığım kitaplar hakkında bir şeyler karalayacağım. Birazda görsel şölen olarak; gerek benim çektiğim, gerekse çok hoşuma giden resimleri yayınlayacağım. Ha birde unutmadan origami,quilling ve minik uğraşlarımda artık bu bloğumda. Buyrun benim dünyama. :)

24 Haziran 2013 Pazartesi

Kitap Ayracı Yapımı




Bu sıralar fena halde kitap ayraçlarına takmış durumdayım. Aslında bu, elime geçen tüm ıvırzıvırları değerlendirmeye çalışmamdan kaynaklanıyo. Herhangi bi karton tarzı sert kağıt geçse elime, hemen desenli kağıt yada ahşap kaplama için kullanılan yapışkanlı kaplıklarla kaplayıp kitap ayracı yapar oldum.bir kaç tanede amca kızlarına yapıp hediye ettim :) Buyrun çok basit ve zevkli :)

Misal attakini yaparken kartonu renkli kağıtla kapladım ve uç kısmına origami ile yaptığım kelebeği yapıştırdım.(Origami Kelebek Yapımı için TIK TIK) Çok şirin değil mi?














2 yorum:

  1. ben de epey zamandır ayraç koleksiyonu yapıyorum ama hiç kendim yapmadım, iyi fikir aslında ama el becerisi olmayınca insanda :D şu kelebekli olana ve kalpli olan ayraca bayıldım deneyebilirim aslında :D

    YanıtlaSil
  2. dene canım çok eğlenceli oluyo :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Icon Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest